zaterdag 1 februari 2014

Autumn Days


Hey lovelies!

Ik heb besloten dit fashion blog in het nederlands voort te zetten, zo kan ik makkelijk mijn gewenste publiek bereiken aangezien het mijn bedoeling is mensen te inspireren. Wanneer iemand uit bijvoorbeeld het zonnige Nieuw-Zeeland dit blog leest zien zei winter kleren die totaal niet van toepassing zijn voor hen. Het is gemakkelijker voor de Nederlandse meiden met hetzelfde klimaat te bloggen. Dus welkom Dutchies! Ik ben Vanilla Starlight en hoop jullie te kunnen inspireren en hoop dat ik, ook van jullie, veel zal leren along the way.

AUTUMN DAYS
AUTUMN DAYS

Is deze outfit niet perfect voor een wisselvallige zondag?! Het is regenachtig en donker buiten en soms schijnt de zon even tussen de wolken! Het weer weet het niet helemaal maar jij wel! Jij mag morgen lekker opvallen in jouw leren legging! Het maakt niet uit of je wat leuks gaat doen met vriendinnen of thuis lekker voor de tv hangt, je zult je relaxed en fashionable voelen in deze outfit! De leren legging is de eyecatcher vandaag, dus hou de bovenkant rustig. Een grijs t-shirt of zwart met wit gestreept zijn rustige en makkelijke basics die onder de geblokte blouse niet te veel opvallen. Enkel laarsjes en een beanie als je van plan bent om het koude weer te trotseren maken de outfit helemaal af! Jij bent klaar voor de dag!

Ik ben nog aan het uitzoeken hoe ik dit blog precies ga runnen maar voor de komende tijd zal ik elke dag een outfit plaatsen voor de dag erna (waarmee ik rekening houd met het weer in nederland). Onder mijn groet zal ik linkjes plaatsen naar de items in de outfit zodat jij, wanneer je iets leuks ziet, dit zelf kan aanschaffen! Ik hoop dat mijn lieve lezers hier iets aan hebben! Tot morgen :)

Lots of Love

- Grijs shirt
hm.com 
€8,49

-Leren legging
my-wardrobe.com   
€140 (of goedkoop bij de H&M!!) ;)

-Laarsjes
aeropostale.com
€31

-Beanie
tillys.com 
€21 

-Streepjes shirt
hirshleifers.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten